MAnn kan inte alltid ..irland

MAn kan inte alltid vara glad .. men men ibland e det så svårt och jobbigt... och lite tufft men GUd då e det bara du som kan hjälpa....
Du e väll Smart och så ja som alltid har drömt om storbritanien och hej och hå så kommer irland vara rasat första veckan i november ja ja tror inte att det  står kvar när ja har vart och hälsat på men jag lovar jag ska vara försiktigt... ha
nemne seriöst e dte inte udnerbart allt åhh fnatastiskt ... kajsa franzen ska flyga till irland ,utlandet och allt för denna lilla bonnflicka... i går drömmde jag när jag städade altanen om hur det skulle vart när jag gifte mig me min irländare och sedan bodde på min lilla gård förhoppningvis får ja överta den ja bor på nu för man ska ju vara bonne när   man  blir stor... och atrist... och det var alldeles förträffligt.............
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback