ja e vannsiningt argas

ja e vansinnigt arg i dag sur på allt och alla.. urss höll på eller ville strypa min lärare i dág inte så kristligt gjort har ej läs tbiblen på två morrnar GUd hjälp så fort jag e arg så blir allt det kristna skit,. ja liksom menar att jag försöker faktiskt bygga en relation här faktiskt och liksom sen kommer jag och förstör allt jag försöker dte bästa sammtidigt som jag gör det sämsta för mig Gud jag e sååå konstig undera i fall l konstigare finns ... ahaha
ne
áahh h  snart irland om sex  dagar tror jag  den 29 i alla fall ... ..vänta måste räkna i dag tid och den hmmm i lördags var det den 21 då måste det vara den.........24 IDAG  ja så e det nog och då e det alltså fem dagar kvar bar härligt jag måste göra mitt astronomi arbete i dag ...--...
men jag har redan jobbat med det i två timmar ska försöka en till GUd behöver lite av din fantastiska närvaro




MVH en trött kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback