allt

Gud varför finns längatn ...
det finnns inget underbarare eller hemskare det värker liksom hela mig inte bara efter theirishboyimiss utan okså efter språket fy katten va kul det var att bara prata engelska hela tiden. naturen alla andra männskorna hästarna och allt annat allt var det udnerbaraste jag någon sin har sett ... fantastiskt,...
me nvad ska jag göra någonstans innom mig vet jag att jag kommer får återse det igen i alla fall har jag en sådan stark vilja til ldet att jag inbillar mig själv att jag kommer få göra dte men i alla fall om jag nu tror det varför är jag så rädd då att  mista allt och varför längatr jag att se allt i gen innan det känns som om det är försent .. försent för vad då --- ,,,...  varför tänker jag så ???ne urssssss nu sitter jag här och håller på att försgås åhh va jag längtar ...
" miss you for a moment and a for a while many hugs / alex "


% kejsa o fransen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback