Unik

Var för i hela friden ska man se ut som alla andra. fy va tråkigt va på en konferens här om veckan och alla tjejer såg lika dana ut. hallå hur kul e dt egenligen. springa runt i häng svart stil va cool med coverse och cheppmonday när alla har det. .okej alla har inte det av det syftet  men m¨ång har det i ett syfte attse likadana ut... man vad ahr jag för rätt att dömma egneligen.  men i fall det e så att ens stil e på modet jsut nu och alla andra ser ut eom dig så e dt ju kanske int ditt fel så att säga men. jag tror att jag vill få fram att det e underbart med en egen klädstil våga vara udda men var det inte bara för att vara det skull. för om du tycker att det som e modernt så för hela världens skull se ut så men det jag hatar är att man ska se ut osm modet bara för det e mode.. ursss
ne jag vill slå ett slag för ens egna stil.

Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback