NAtt

nu e det natt klockan e snart ja vet inte vad men alla sover hosm ig förutom ja.. imorrn ska ja på ridläger. Gud tack för att jag har det så udnderbart ja e just  för tillfället bara så nöjd med mig själv och tillvaron...
" när jag tog mitt första steg som som alv  " cilindion.. alver e såå vackra även dei nte finns på verkligeheten så finns dem i din fantasi ja fantasi e inte alltid bra en livs viktig sak är att leva i nuet det e ett måste... men en alv ja skulle villa vara lika vacker som en. " änglar och älvor e mitt hopp mi´n kärlek",... ås lät det från en förtvivlad liten 14 årig tjej som bara levde i sina drömmar hon hade itll och med slutat hoppas på GuD hon mådde skit och tänkte att den enda utvägen e antligen at sluta mina dagar eller aldrig återväda till verkligeheten... utan leva i min fantasi i min dräm värld.. detta låter kanske helt o fatbart för en männska som aldrig har gått i genom nått liknade men ja lovar dte e såå åskönt för den personen även en gör saker umgås och pratatr så kopplar den bort det allt och åter vänder till en drömvärld... den här lilla flickan so mja pratar om var så uppslukad och besatt ( ursäkta men det var hon ) av sin drömvärld at hon missa allt hon kunde fått uppleva strunta i sitt phykiska ja och bara dröm,de... .men den här flickan blev fri för snart en vecka sen tag vare en vän som vågade förmana men endå stötta.. och ja lovar hon e såå nöjd och lycklig med sin tillvaro..
" prinsesan Ewa du måste börja leva du med din dramatik och ... tänk på att du en gång ska bli gammal men ja älskar dig nu" / håkan hellström uppsnärjd i det blå
det passade perfekt på den här flickan för dramatisk var hon och är fortfarande och en riktig lite prinnsessa är hon men hon var tvungen att börja leva att at det beslutet och det gjorde hon och kså det var ett livsavgörande beslut för hennes del-...

Kommentarer
Postat av: Emmie

Härligt att höra, min kära vän! Ha det riktigt riktigt gott på ridlägret. Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback