ok det ordnade sig

igår höll ja på att dö men nu lever ja vill användas och springa vara ett vertyg..
" männskor håller på att förgås för det inte har något att uppfylla"
men inte jag för jag har nått underbart jag bär på i mitt hjärta. jag bär på en dröm som jag har lämmnat till GuD och oavsett vad folk säger så e jag så säker man kan bli att den kommer gå i uppfyllelse hela mitt liv höll på att dana försvinna rinna ut i tårar. men jag har fått ett liv för jag fick hjälp för att nån prata med mig på det viset jag behövde.... tänk vad en männska kan uträtta i folks liv... på en kväll på en kvarts prat underbart...
"ONe vision, one GoD, one religion, one Man just one solution. "
" i have a dream a dream of sweeti solution a wish to be a sweet jounior "
"look waht they done to mine dreams."
/ Queen ONe VIsion
tack GUd
amEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback