Snart advent och jul GUd snälla fixa lite kyla amen

snart advent
 
snart advent imorgon städat hängt upp dekorationer som ska påminna mig och min familj om vad advent e egentligen .. stjärnor och stakar.. jul.. det har hänt så mkt ja har vart i irland träffat alex haft det lite jobbigt haft en konstig höst och om 22 dgara e det jul det e sjukt jag måste komma in i stämmning snälla Gud...
vädret e hemskt regn och grått pga växthuseffekten .. allt förfaller mer och mer i denna värld .. JEsus kommer nog väldigt snart tillbaka,,,, .. " Jesus kommer inte tillbaks snart Han är redan på väg " Angus Buchman .. underbar man..
jag har kommit fram till en sak i mitt liv ,, ja SKITER FULLSTÄNDIGT I om jag inte hinner blir stor och vuxen innan Jesus kommer tillbaka och har fullländat allt jag vill och alal mina drömmar .. gift mig skaffat pojkvän "what ever... " ( det sista kommer jag säkert ångra inom två minuter ...) men liksom för det ända e att Jesus kommer tillbaka snart han är faktiskt det viktigaste .. amen ,,, det sjukaste e att jag kom fram till detta nu utan någon hejdundran predikant eller något phsykologist samtal även begge varianterna är bra ... kanske var det adventsstjärnan som fick mig att tänka till eller kärleken till irland och känslan av att där måste Jesus bli Herre .. Jesus min JEsus min älskade ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback