"och snön föll!"

ja det sjunger i alla fall peter jöback .. nu e dt faktiskt inte så bra så tat det har snöat i torestorp men som jag sa till id när vi gick och la oss i går att :"  id .........................det e stjärnklart och lite kyligt imorrn vaknar vi väll upp till en kall och kanske till och med frostig dag " 
och hade inte man rätt eller så nu e dt frost och kallt hemma och kajsa franzen skriker av lycka...
allt känns så kontigt... I fall någon frågar mig vad jag drömmer om så svarar jag : mail.. Ha frågar personen i gen ..
jo mail svarar jag av någon som jag drömmer om ..
Ha du e ju urkonstig ..
Nehe svarar jag då !!!!!!
en av mina drömmer har gått i uppfyllelse i alla fall och det e frosten men undera hur länge det räcker.....
Ha em an inte patetisk så säg ..


"check it in "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback