en vardag för mig nu i juletid

skrivet den 4 dec 2006 måndag ur kajsa franzens dagbok....
Helt knäckt! Glädjen över att se den lilla skylten komma upp i sidan av min dataskärm som visar : Ett nytt epostmedelande, var översvallande.
Klickade snabbt på : Läs nu?
Vågade knappt titta så jag blundade med tankarna det kunde vara från han det måste vara från han. Också kom MSN hotmail fram. Med ett saligt sinne öppnade jag upp ögonen och trodde att det förhoppningsvis stod : 1 Oläst medelande från : alexte1991. Men så kom verkligheten. Besvikelsen var bedrövligt stor. Ett medelande från yeach roge eller var det heter vad det jag hade fått snacka om att hata det företaget sedan. Ja det var inte preciss vad jag hadde hoppats på. Jag blev helt knäckt. Förväntningar på att det skulle stå massor av härliga hälsningar och ursäkter att inte har svarat på en vecka men inte ett litet sketet ord. Bedrövligt. Byxorna var över förväntningar Emmie tyckte i alla fall om dem. Rena gubbbyxor.
Seg mensdag annars skitmusik på radion. Ska se på den söta julkalendren sen. Sen ska jag gå ut till mina kära kusar. ..
Åh hans ögon..
Var hos Helen i dag. Hanna var där igen skit kul e den mänskan. Vi gjorde massor av roliga övningar i dag igen, sjunger just nu pink- who know tycker den passar på mitt liv just nu. Ska sjunga den på julfesten oj va spännande. Har just slutat Gabrielas sång - så som i himmelen. Har äntligen övertalat Rickard att vi ska spela underjulfesten och inte före på minglet. Tack och lov så är man född påstridig. HI ..
MÅste damsuga köket och hallen det är så dammigt. Lite små tråkigt väder eller snarare bedrövligt. urs vill ha snö. Det här börjar likna Storbritanien och ÄLSKADE IRLAND. Vill ha frost och snö..
Ska klippa mig i morgon. Hoppas Sussan inte dödar mig för alla mina hårdhänta tuperingar. Åhh nu spelas Rose med Westlife. De kommer från ÄLSKADE IRLAND alex och karl hatade dem och det förstår jag de är inte så fantastiska men jag älskade dem när jag var liten.  MEn åhh sicka pojkar alltså .. åh var mysiga de var ..
" you have to live in sweden not in ireland , you have to live now!! , your life is here in sweden not in ireland. remember that my dear. " mela i dag under mitt och hennes engelska phykolog samtal på brittisk engelska.
...................................................................................................................................................................................................
/ KAjsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback