detta e en rejäl presentation av mig .. hah osseriöst

 Antal inloggningar: 491 Online
Namn: en rejäl galning..*+Epost: [email protected]
Adress: Torestorp va sägs om håkan hellstr&Postnr: %!!
Ort: )# Hemsida: Besök min sida
Telefon: nUMéRMobil: NÅtT Annát NUmer
Födelsedag: 1992-03-07ICQ: lever,ett,bondeliv
MSN: [email protected]
Senast inloggad: 2006-12-07 17:02:20
[email protected] Online 1 min













 
Namn
Kajsa Franzen
Hemma
Torestorp
Intresse
GUD , musik , film , dans , skratta , drömma , ha kul , UMGÅS MED GUD , träna , rida , mina kärA djur , handla strosa runt i en trevlig gränd eller vid havet, sjunga: så¨å underbart , teather storbritanien , höst stickade kläder vinter frost IRLAND, foto
Bästa film
Narnia, tUCk eVEr LaSTiNG OcH SaGaN OM RIngeN, bang bang you'r ded och batman begins och sist men inte minsts PIArets of Cairebean elelr hur det stavas
Favoritbibelord
Jes 43:1-7
ICQ
what ever
MSN
[email protected],

E-post
[email protected]
Sysselsättning
allt möjligt kul ja rider sjunger umgås med mina underbara kompisar och familj....... ja shoppar och massa annat kul....åsså musiken och sånt ........
Stil
min egna lite halv bohem gudrun sjöden har trevliga kläder men hm med
Bästa låt
Enya- my it be, håkan hellström, gavin degraw, simpel plan , green day, u2 , mary j blay, MUNken å kulan , coldplay, QuEEN : BÄSt , baetles , ben harper , will young , KELLY CLarKsON : Såå skön , sandy thon , james morrison
 
 
 
kajsis har varit här 686 gånger och blev medlem 2005-01-19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback