bara så du ve t--- ...

du kysste mig men men  what ever .. det är väll kanske så du brukar göra.. det kanske inte betydde något för dig.. och så ett tag var den lyckligaste jag var din .. med ett ständigt leende på läpparna.. jag trodde allt var sant och det hoppas jag på fortfarande. men jag blev så trött.. mitt hjärta orkar inte så mycket mer... allt kom på en gång ala känslor.. nederlag .. uppmuntring .. allt kändes som ett hårt slag på kinden och jag föll .. men jag reste mig... men bryr du dig verkligen... jag går här och gråter .. skriker på mina föräldrar för att dig  är dig jag egenligen vill skrika på men hur kan jag göra det när du är i en helt annan värld som det känns nu..
jag som trodde att jag var din, de betyngda orden my dear .. eller my favourite .. what ever det betyder kanske aldrig någotför dig det är kanske så du brukar göra. ..
men då kanske du borde tänka på vad du gör.. men snälla lova mig att allt fortfarande bara en en mardrömm och att du kommer snart och väcker mig och jag vakanr upp i mitt hjärtans land .. ..
den stora gröna ön...
bara så du vet så har jag lidit i en månad av alal känslor som krossat mitt hjärta .. det känns som om jag har fastnat i en orkan av blod. mitt blod som snart inte   k ommer finnas kvar.. du har stått och piskat upp mig bit för bit med minväntan efet rett svar.. och när svaret kom så rev du ut mitt hjärta det ligger där framför dig blodigt sargat  av alla . brutna löften... nu står jag här framför dig helt blodig, sargad , blottad, och sårad.. hjärtat hade jag gett till dig , du gjorde som du ville med det .. .och där ligger det nu..
bara så du vet så har du näst in till hatt i hjäl min själ..
du kanske står och skrattar  men vad i hela friden har hänt med dig männska då .. för katten då är du inte samma person som jag mötte för en månads sen i mitt hjärtas land..då du kom som en räddande ängel.. .att någon kunde älska mig var något nytt.. .men var det bara en lögn .. svara mig snälla .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback