S omMar

DeT ReGnar ute!! 
många söger urss men jag säger jaaa!!!" jag älskar regn det är av de sakerna jag älskar mest.. 
så mysigt sitta och dricka the .gallopera mitt i regnet stå ute och sjunga " som ett plötsligt vår regn i aprill" 
jag har kommit till ro med Han där uppe  underbart... japp så skönt
rider mkt... på sommaren så kommer man från sina kompisar lite som man annras träffar varje dag i skolan .ja de flesta i alla fall.. men ja skanar dem allihopa låt mig presentera dem
Emmie: en underbar vän.... har fantasktiska natt samtal med henne gärna fram till klockan halv 6 på morgonen hi..
OLlie: en älskad sötnos verkligen i ALLA lägen och då menar ja alla lägen .. här kompromissar man inte utan här kör vi på åhh jaa...
Mela: En stark klippa man kan gråta ut på ... så kul ibland altså
ID: ja va ska ja säga här saknas ord den  söta lilla fösiktiga varelsen som aldrig gör en fluga förnär här pratar vi om bästa vänner...-..
Clara, Anna , iSabell : det e ett härligt gäng som ee såå sköna ... finns knappt roligare en de tre.. dramatiska Clara( äntligen  hittat en likasinnad) , Förnuliga isabell men underbart roliga ideer och förståndiga härliga Anna en fantasktisk vän..
sen har vi ju även en kär going som ja inte går i skolan med Cissi en busig kär vän ...
OCh inte prata om fia den underbara älsklingen de e hon å ja och våra issisar ja å skramur hon och glanni båda från samma ställen likt vii.. .åhh så härlig den lille  fulingen ..
.... ..... .......................................
Så e det detta skrämande att mina syskon börjar bli stora urss ja de har till och med skaffat sig flickvänner och pojvänn.. det bara vimlar av dem det  e  bara ja manuel å rasse som inte har nån och tur e väll det för det hade väll blivit aldeles för många ...
men ska det verkligen vara bra med allt detta pussandet och kramandet jag har nästan blivit skrämd fundera faktiskt på att aldrig skaffa någon pojkvänn  ja e sådana fall ska det vara en krullhåriga rökindad irländare eller en stilig engelsmann ja för lite krävande får man väll va .. för ja i fall ja nu ska skaffa mig nån så i säkerhetens namn har jag skrivit en lista med massa krav för ska det vara ska det vara ordentligt så att säga och då ska det vara näst in till perfekt...
men slut diskuterat om den saken...
i dag var kära alexandra här JONT fästmö... en underbar tjej tycker så mkt om henne.. hon hjälpte mig att träna pluring och hör och häpnad det gick så bra men både han och ja fick träna sånna muskler vi inte var vana vid så gissa om träningsverk men gissa igen om det var kul ja för det var dte.. .det e en sånn stor skillnad på att bara rida och åka med inte träna eller nåt och kämpa hålla på med nått ha ett mål så att säga om vi säger så här så gillar jag bäst det sistnämnda förslaget---- .....hästar e ett fantastiskt  djur lika så hundar tex va skulle man göra utan dessa udnerbara saker... idag försonades ja och hedda vi har ju bråkat lite men nu är vi vänner  åhh så mysigt som ja brukar säga....schäfrar e nog den mest sällskaps beroende hundrasen de pratar hela tiden de låter som att de morrar eller gnäller men i själva verket pratar de vare sig ni va tro det eller ej de pratar nästan mer en mig och alla som känner mig vet att ja pratar mkt och man alltid hör var ja e så att säga men de pratar nästaN MER  en mig och då e det mkt...
skratt ja käre barn  kram på alla där / kajsa
ja åhh kära hedda

 pss underbara tjejer e åsså mina kussaR EMELIE , ELIN

Kommentarer
Postat av: Emmie

va' go du är :)
Mysiga kyssar mellan dig o Hedda :D :D 'fniss'
Kramar! syns vi snart eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback