NU har ja vaknat igen !!!

nu har jag vaknat i gen... klockan e runt 10 och detta känns mer normalt att vakna till ... jag somnade visst efter det där kamomill teet.. .dte är ingen hemma de e på arbeten elelr nått liknande... dettta att var ensam hemma är rätt ovant för mig eftersom det brukar i alla fall vara 9-12 perss i huset... ja alltså i våran familj e vi ju bara 8 mamma , pappa , (E)manuel, anne , jont( jonathan, Rob(ert), jag , åsså den lille rasmus ja inte så liten 12 år men ajaj ... men varje dag har vi nästan kaffe gäster , middAGsgäster, grannar som e för sosiala så det bosätter sig här (nästan )... nån som sover över arbetar eller hjälper till här ... så att säga har vi alltid massa extra folk här så jag känner mig rätt ovan vid detta tillfälle .. men vet ni vad det är det bästa jag vet att vara ensam hemma... prata med sig själv och GUd ostört sjunga så högt man vill göra allt i sin egna ordning.. .det e ja och djuren nu  och det passar mig aldeles förträffligt för nått av de sakerna jag älskar mest förutom regn o .s. v. så är det att vara ensam me det är åsså att ha en massa folk omkring mig och allt e såå här härligt och mycket... ja vet jag e lite speciell ..... ne nu ska ja städa och baka och äta en banan till frukost jag ska även hitta på jättemkt mysiga och busiga saker ...
kram / kajsa & hundarna & de andra djuren
ja nu på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback