nu e det kväll....

Jahhhhh.....................................den här dagen vart mindre rolig... förutom i morrses tidigt....
klockan 3 gick jag till hästhage och skulle fånga Skr'amur fö jag och fia skulle öva hoppning med våra i sisar... ( islandhästar).... när jag skulle fånga honom höll jag på i en timma sen av ren frustiration grät jag och hämta mamma vi hämta alla hästar och då kunde vi få tag på den vildingen.........jag grät av irritation ... konstant och ringde till fia att jag skulle vara en ca: halvtimmes försenad... tillslut kom jag iväg.... vi hoppade det gick bra jag red hemm hoppade av hästen och gick hem 7 km hem jag var så trööt och törstig att jag gick i n i en vildvuxen ödeträgård ocgh pallara äpplen. sen gick ja förbi kårte och där sto kära ullamaj och putsa fönster och hon bjöd mig pÅ en hel multivitamidryck och kakor... sen sa hon till mig att i fal ldu kommer för bi e det bare att knacke på anners stå di dt i källan .....
hihi...hon e vällså                 H Ä'rlig..  ja yngve med sen när jag kom hem rymde srkmur en toopen ndag heheheh nee men jajaj lite kul var det väll..................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback