morgonene e härligast...

vaknade ja 6.00 av att min bror väckte sig med sitt eviga tjöt på hedda att hon skullle sluta tramsa och gå runt i hela huse och han gjorde det inte tyst så att säga.. .
sen gick alla och la sig och det var frid och tyst i huset igen och ja kunde somna om igen i fall min kropp hade velat men jag var klarvaken .. jaha då finns det inget annat ta din bibel och läs ett ord vilket ja gjorde med men så råkade ja rulla upp rull gardinen ett litet snäpp och vet ni vad jag fick se till min stora förskräckelse jo det värsta nästan som kunna skådas... det var och nu kommer det : SOL .... det regna inte det var sol.... urss fy katten jag tycker aubsolut inte att det har regnat färdigt ... jjajajj Herren vet alltid bäst men i alla fall ... hoppas att ja överlever detta.. men men . ... NU blir i alla fall fia glad för hon vill ju att det ska vara sol så att vi kan träna våra islandshästar tillsamman på min lilla klubb svansjöridklubbs gräsbana... träna hoppning jajaj då får det väll bli i dag något roligt ska väll detta bedrövlia väder ha me sig... det e bara nio plus ute... sk´önt... 
jäsp här sitter ja med en filt och huttrar ja ska föresten göra mig en kopp kamomill the även  DET INTE REGNAR  hmmp... det är lite blött ute för det e ju en massa dagg så man kunne ju nästan leka att det har regnat .. ajja men jag säger d ådet morgonen e alltid  härligast........................ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback